Urząd Gminy Kotla

ul. Głogowska 93
67-240 Kotla

tel. 76-8318-361
      76-8318-313
fax 76-8318-308
e-mail:
gmina@kotla.pl

QR Code Infof JPG

Godziny pracy:
dzień godziny
pn  7:30-15:30
wt  7:30-17:00
śr  7:30-15:30
czw  7:30-15:30
pt  7:30-14:00

Konto bankowe
Bank Spółdzielczy we Wschowie, O/Kotla
nr: 49 8669 0001 0180 8317 2000 0043


 

Gmina Kotla Folder informacyjny

Ścieżka Leśna Dolina Ulotka JPG
 

Regionalny System Ostrzegania - aplikacja na android

Strona główna

Pomoce dydaktyczne w projekcie „Szkoła pełna możliwości”

wtorek, 11 marca 2014 18:29
-
alt
 
Luty był piątym miesiącem realizacji w Szkole Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Kotli projektu „Szkoła pełna możliwości” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt realizuje Stowarzyszenie „Z głębi serca”  w partnerstwie z Gminą Kotla.
 Zajęcia realizowane w ramach projektu odbywają się systematycznie. Wykładowcy wykorzystują zakupione pakiety szkoleniowe, w tym podręczniki do prowadzenia zajęć wyrównawczych jak i zajęć dodatkowych z języka angielskiego, zawierające różnorodne tematy i zadania, odpowiadające potrzebom indywidualnym uczniów, zachęcające ich do rozwijania umiejętności wypracowania własnych strategii uczenia się, zapewniające bogactwo dodatkowych materiałów do pracy. Zeszyty ćwiczeń podstawowych z matematyki  zawierające elementarne ćwiczenia pomagają zrozumieć materiał omawiany na zajęciach. Wykładowcy korzystają również z zakupionych pomocy dydaktycznych, w tym z komputera przenośnego i projektora, którego istotną zaletą wykorzystania w edukacji jest możliwość interaktywnego sposobu uczenia się. Zakupiona publikacja Lekcjotek@ - Przyroda dla klas 4-6 pozwala na łatwe wyjaśnienie uczniom omawianych tematów za pomocą prezentacji materiału w postaci animacji, filmów, symulacji, prezentacji multimedialnych i zdjęć. Pozostałe pomoce dydaktyczne w formie układanek rozwijających zdolności percepcyjne, logiczne myślenie oraz spostrzegawczość stanowią atrakcyjną formę zachęcającą do utrwalania wiedzy, zastępującą nudne ćwiczenia.