Dofinansowanie unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest |
piątek, 30 grudnia 2016 09:21 |
NABÓR WNIOSKÓW NA DEMONTAŻ, TRANSPORT
I UNIESZKODLIWIANIE ODPADÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z dofinansowania korzystać mogą osoby fizyczne będące właścicielami nieruchomości zlokalizowanych na terenie gminy Kotla. Dofinansowanie obejmie pokrycie kosztów:
W przypadku otrzymania środków finansowych przez Gminę Kotla, WFOŚiGW pokryje 85% kosztów związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest, natomiast pozostałe 15% kosztów dla osób fizycznych zostanie sfinansowane z budżetu Gminy Kotla. UWAGA – Gmina nie będzie finansować 15% kosztów osobom prowadzącym działalność gospodarczą. Wnioski o przyznanie dotacji można składać na załączonym formularzu do dnia 23 stycznia 2017 r. w Urzędzie Gminy Kotla. Wnioski i dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy Kotla, ul. Głogowska 93; 67-240 Kotla, w pokoju 21 na I piętrze, telefon 76 8318 361 wew. 38, od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.00. Wraz z wnioskiem należy złożyć:
W przypadku prowadzenia gospodarstwa rolnego lub działalności gospodarczej należy załączyć:
Wnioski o dofinansowanie będą realizowane według kolejności ich składania do czasu wyczerpania środków finansowych z dotacji z WFOŚiGW we Wrocławiu. Ww. wniosek, będzie stanowił zobowiązanie wnioskodawcy, że nie wycofa się z projektu realizacji zadania. Uwaga: o złożenie wniosku proszeni są właściciele nieruchomości znajdujących się na terenie gminy Kotla, którzy są zainteresowani wykonaniem ww. prac wyłącznie w 2017 roku! Zadanie będzie realizowane tylko w przypadku otrzymania środków finansowych przez Gminę Kotla z WFOŚiGW. |